SAMMYDRESS.COM // Chet Porter - Stay (feat. Chelsea Cutler)


Cześć!

Jakiś czas temu otrzymałam maila od Summi Sammydress.com z propozycją współpracy, od razu odwiedziłam stronę sklepu i zgodziłam się. Zanim coś wybrałam minęło kilka dni, codziennie przeglądałam po kilka stron i nie wiedziałam na co się zdecydować. Wreszcie nadszedł ten dzień, w którym wybrałam kilka rzeczy dla siebie. Zdecydowałam się na długą, czarną sukienkę oraz dwie bluzki. Zastanawiałam się nad jakością ubrań i muszę stwierdzić, że jestem mile zaskoczona, bo ciuchy są naprawdę dobrej jakości:) Na sammydress.com jest mnóstwo ciekawych rzeczy i to w niskiej cenie, każdy może tam wybrać coś dla siebie.

Poniżej zdjęcia ubrań oraz outfit z jedną z rzeczy:




SUKIENKA/DRESS - HERE
(cały post >tutaj<)





T-SHIRT - HERE



COVER UP - HERE














































(cover up - HERE, bag - TallyWeijl, shorts, hat - h&m, shoes - amazon.de)

Komentarze

Prześlij komentarz